#19/opener/błocener











eta pisze:
bylimy na opku. na iksach. oto reportaż. zjadłam rafałowi jedzenie i to podobno nie jest  śmieszne. nie wiem dlaczego niby, bo przecież zawsze zjada moje niedojedzone (emszi poświadczy).
buziołki, idziemy na spacer.

ps. iksy!<3

Rafał pisze:
Głupio było, bo mi buty przeciekły błotem. Chociaż iksy ok i pod sceną mniejsze błoto. Mało ludzi ostatnio wchodzi na mojego blogaska, więc tam niech wchodzą, bo tu nudno i głupio.
Zdjęcia robiłem prohipsterską Xperią, bo mi się nie chciało nic więcej brać.
TUTAJ KLIKNIJ, ŻEBY WYGRAĆ POLONEZA

A ostatnie zdjęcie z kawałkiem Emsziego :P.

4 komentarze:

  1. emszi poświadcza i czuje się zaszczycony obecnością tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Wam zazdroszczę :) tak mi się marzył opener, zespoły w tym roku takie fajne ;(

    biedne trampki

    OdpowiedzUsuń
  3. ach klimatyczne błotko z muzyką ;)

    OdpowiedzUsuń