#15/Ecikowo

Rafał pisze:
Eta mi krzyczy, że mam zacząć pisać, bo to ja lubię na górze pisać. Fakt, na górze lubię, chociaż na dole też jest fajnie. Teraz ona się zabawnie śmieje, bo, nie uwierzy pewnie nikt, siedzi obok mnie. 
Obok też jest fajnie, nie powiem, że nie. Rafciu całuje Etę w uszko, a wy udławcie się zawiłością. Chociaż pewnie bardziej pasowałoby zawiścią.

Buziaczki.








eta pisze:
rafciu całuje mnie w ucho i nie chce dać laptopa. za oknem burza, za drzwiami rodzice, a mecz w telewizji był niezwykle pasjonujący. przerwa pomiędzy pierwszą a drugą połową również. 
mam napisać coś o tych zdjęciach może. to może napiszę, że jutro jedziemy do kato i spotkamy się również z naszym prywatnym panem fotografem czyli jimmim, którego z tego miejsca bardzo serdecznie pozdrawiamy. planujemy spędzić z nim resztę życia i jutro będziemy omawiać szczegóły. 
a tak serio to mieliśmy dzisiaj z rafciem wprowadzić nieco romantyzmu w nasze życie, rozmawiając o poezji, ale - jakie czasy, taki romantyzm. 
oddamy się więc teraz pewnym innym przyjemnościom -JESTEM KURWA GŁODNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




3 komentarze:

  1. słodziaki :3 (to taka modna teraz minka podobno, wśród licealistów :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, jestem licealistką i nic mi nie wiadomo o tym. :<

      Usuń